[RB@Blog_Title]

آهنگ عشق الهی

جمعه, ۲۸ مرداد ۱۴۰۱، ۰۸:۴۱ ب.ظ
  • نویسنده : عبدالرحیم آزاد
  • بازدید : [۳۶۹] مشاهده
  • دسته بندی : دسته: آهنگ ,

عشق الهی

با صدای؛ ضیاءالدین تهری

شعر؛ احمد پوزیده

ملودی؛ ضیاءالدین تهری

تنظیم؛ محمد پاکروان

دانلود آهنگ با کیفیت 320
حجم: 9.6 مگابایت

دانلود ویدیو آهنگ
حجم: 17.8 مگابایت

یا الهی عشق تو در دل و جان

می وزد همچون نسیمی ز نهان

-----------------

ای خدایا من به تو دل بسته ام

از گناه و معصیت ها خسته ام

-----------------

هر چه دارم از تو دارم ای اله

رحمتی کن بر دل پر از گناه

----------------- 

غیر ممکن با تو ممکن می شود

درد ما هم با تو ساکن می شود

----------------- 

گر نبخشی من کجا یا رب روم

 آرزویم بنده ی خوبت شوم 

-----------------

بنده ی عاصی ز لطف خود مران

در بهشت خود مرا شامل بدان

----------------- 

ای خدا دارم امیدِ مغفرت

یا الهی هم امیدِ مرحمت

----------------- 

یا الهی بخشش از تو عاقبت

بر تنِ ما کن لباس عافیت

----------------- 

چون تو دارم، همه دارم ای خدا

 هم پناهی، هم امید و رهنما 

-----------------

عشق تو در قلب و در جان من است

ذکر نامت رمز پنهان من است

----------------- 

نامِ تو آرامشِ حال من است

هر کجا یادت پر و بال من است

----------------- 

در دلم جانا تویی تنها تویی

تا ابد، معبود بی همتا تویی

-----------------

احمد پوزیده

نظرات ارسال شده

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی