[RB@Blog_Title]

ترانه

دوشنبه, ۱۳ فروردين ۱۳۹۷، ۱۲:۰۲ ب.ظ
  • نویسنده : عبدالرحیم آزاد
  • بازدید : [۶۶۵] مشاهده
  • دسته بندی : دسته: شعر عاشقانه ,

ترانه

من و حسی از جنس یک آبرو
که میریزه پای همون آرزو

شبیه کسی که دلش گیره و
که میشه به چشمای تو خیره و

همش میشه درگیر چشمای تو
اسیره به آغوش و گرمای تو

منم مثل مرغی که زندونیه
اسیر یه حس پشیمونیه

دلم گیره، غمگین و پژمرده ام
دلم سیره، سنگین و ویرونه ام

کنار تو هستم، غریبم ولی
نمیدونی حال عجیبم ولی

نمیگی بگو از غرور یه مرد
نمیگی بگو از حضور یه درد

یه دردی که جا کرده تو قلب من
چه دردی که پژمرده این یاسمن

احمد پوزیده

نظرات ارسال شده

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی