[RB@Blog_Title]

آهنگ شاعر خاموش

جمعه, ۶ مرداد ۱۳۹۶، ۱۰:۳۳ ق.ظ
  • نویسنده : عبدالرحیم آزاد
  • بازدید : [۷۱۷] مشاهده
  • دسته بندی : دسته: آهنگ ,

آهنگ"شاعر خاموش"

ترانه سرا وآهنگساز؛ احمد پوزیده
تنظیم؛ مهرداد جباری
ضبط ومیکس؛  فرزاد صفری

دانلود با لینک مستقیم

حجم: 9.6 مگابایت

متن آهنگ"شاعر خاموش"

من شاعرم، دیوانه ام
در کنج غم آسوده ام
من عاشق وپروانه ام
من بخت خود را دیده ام

جز سایه ی تنهایی ام
یاری ندارم در جهان
جز غصه وغم ها دگر
کاری ندارم در جهان

من حس پرواز توام
اما ندارم بال وپر
جز شوق واحساس تو را
شوری ندارم من به سر

گه همسفر با مردمان
گه می روم تا عمق جان
گه شاعر خاموش شب
گه می روم تا بیکران

گه از طلوع زندگی
گه از غروب عاشقان
گه می نویسم از فراق
گه از وصال عارفان

گه از ستمکار زمان
از جور و ظلم حاکمان
حتی بدون واهمه
من می سرایم همچنان

گه از خداوند کریم
از لطف بی پایان او
از حس زیبایم به او
از آیه ها، قرآن او

اشعار خاموش مرا
در گوشه ی دلهایتان
با نور جان روشن کنید
با آتش احساستان

از قافیه تا قافیه
در لابه لای هر غزل
یا می چشم از مثنوی
چون شهد شیرین عسل

احمد پوزیده

نظرات ارسال شده

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی