[RB@Blog_Title]

بال پرواز

چهارشنبه, ۲ اسفند ۱۳۹۶، ۰۹:۴۲ ق.ظ

آهنگ"بال پرواز"

با صدای گوش نواز عبدالله جاسمی
 ترانه سرا؛ احمد پوزیده
کاور: مجید ارم
اسپانسر: ادمین کانال سرود های گلچین
همراهی شما قطعا موجب دلگرمی ماست متشکرم

متاسفانه مرورگر شما، قابیلت پخش فایل های صوتی تصویری را در قالب HTML5 دارا نمی باشد.
توصیه ما به شما استفاده از مروگرهای رایج و بروزرسانی آن به آخرین نسخه می باشد
با این حال ممکن است مرورگرتان توسط پلاگین خود قابلیت پخش این فایل را برای تان فراهم آورد.

نسخه دوم با موسیقی ملایم

حجم: 10.8 مگابایت

دانلود با لینک مستقیم نسخه دوم
حجم: 8.37 مگابایت

متن آهنگ"بال پرواز"

لبم درگیر لبخنده
نگاهم موجی از دریا
دلم گاهی نمی لرزه
شبم پر میشه از رؤیا

خدا چون با منه هرگز
نمی ترسم، من از فردا
هزاران مشکلم باشه
نمی ترسم از این دنیا

یه وقتایی که دلگیرم
دلم آروم نمی گیره
تو که باشی کنار من
گل شادی نمی میره

توکل بال پروازه
که میشه آسمونی شد
که با یه لونه کوچیک
اسیر مهربونی شد

یه عمره غرق مردابم
یه برگشتن بدهکارم
دلم قرصه که می بخشی
از احسانت خبر دارم

تو که هستی پروبالم
نمی ترسم از اقبالم
دلم قرصه که می بینی
خبر داری از احوالم

تموم غیر ممکن ها
که میشه با تو ممکن کرد
تموم دردای دنیا
که میشه با تو ساکن کرد

همین احساس زیبارو
که از تو دارم هر لحظه
یه احساسی پر از ایمان
خودش آرامشه محضه

شنیدم رحمتت دریاست
یه قطره هم از این دریا
اگه میشه نصیبم کن
اگه میشه خداوندا

احمد پوزیده

نظرات ارسال شده

  • النا

    عالیییی

    صدات یه ارامشی داره

  • helma

    خیلی عالیه😻👌

  • علی خان

    سلام لینک دانلودش نیست ک😞

  • moones bahaaldini

    کاشکی  کلیپپتون میشد پیدا کرد بطور اتفاقی ایننو پیدا کردم  ماشاءالله  ،من الله و التوفیق 

  • موحد

    سلام علیکم
    جزاکم الله خیرا برادر گرامی آقای آزاد
    خیلی دنبال این سرود گشتم داشتم نا امید میشدم که الله کمک کرد و وب شما رو پیدا کردم.... بارک الله فیه
    والله التوفیق المعین

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی