[RB@Blog_Title]

نشید ساحل ایمان((شب قدر))

دوشنبه, ۲۲ خرداد ۱۳۹۶، ۱۰:۱۰ ب.ظ
  • نویسنده : عبدالرحیم آزاد
  • بازدید : [۲۳۳۰] مشاهده
  • دسته بندی : دسته: اناشید ,

نشید:ساحل ایمان(شب قدر)

با صدای حمید ملایی
شعر از احمد پوزیده
تقدیم به همه شما عزیزان و همراهان همیشگی

دانلود با لینک مستقیم
حجم: 9.6 مگابایت

متن نشید"ساحل ایمان (شب قدر)"

شب قدر است و بیدارم ولی یارب گنهکارم
چگونه؟با چه رویی سویت آیم من بدهکارم

صدایت می کنم یا رب سیه رویم ز کردارم
به دریای گناهانم شدم غرق و گرفتارم

خداوندا نجاتم ده از این دریای پر طوفان
مرا یارب هدایت کن به سوی ساحل ایمان


ملائک صف به صف با جبرئیل امشب شده نازل
ببخش از فضل خود بر من که از یادت شدم غافل

شب توبه، شب غفران ، شب تجدید پیمان است
شب رحمت، شب قرآن، شب اخلاص و ایمان است

در این یک شب سلامٌ فیهِ حتّی مَطْلَعِ الَفجْر است
به سویت آمدم اما، بهانه لیلةُ القدر است


شب قدر است و رحمت تا سحر بر مؤمنان بارد
دلم یارب هوای گریه های بی أمان دارد

تو خیرُ الغافرین هستی تو رحمان و رحیم هستی
گناهان را تو می بخشی که می دانم کریم هستی

خطا کردم جفا کردم نمیدانم چه ها کردم
ولی امشب ز جان و دل تو را یارب صدا کردم


احمد پوزیده

نظرات ارسال شده

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی