[RB@Blog_Title]

بازگشت

چهارشنبه, ۱۰ خرداد ۱۳۹۶، ۱۲:۰۲ ب.ظ

آهنگ؛ بازگشت

با صدای؛ عبدالله جاسمی
ترانه سرا؛ احمد پوزیده
تقدیم به شما خوبان و همراهان همیشگی

دانلود با لینک مستقیم
حجم: 9.23 مگابایت
متن آهنگ"بازگشت"

یه زخمی توی حرفامه
یه بغضی تو گلوم گیره
یه حرفایی نمیشه زد
دلم از زندگی سیره

پر از حسرت، پر از دردم
چقد بی روحم و سردم
اگه با زندگی قهرم
ولی می جنگم و مَردم

اگه گاهی کم آوردم
اگه با هر بدی باختم
زمین خوردم اگه گاهی
ولی با زندگی ساختم

یکی نقش تبر بود و
فقط از ریشه ها می زد
یکی سنگ خیانت بود
به قلب شیشه ها می زد

من اما خسته ی خستم
هنوزم از تو می خونم
تو که دستامو میگیری
خدایا از تو ممنونم

گناهم قد یک کوه و
دلم پر خون و پرکینه
فراموشم شده گاهی
خدا هر لحظه می بینه

تو می بخشی منو یارب
تو میدونی پشیمونم
شنیدم مهربونی تو
اگه با گریه می خونم

دعا کردم به پیش تو
خودت گفتی که می بخشی
خودت گفتی که ستاری
گناه  مارو می پوشی


احمد پوزیده

نظرات ارسال شده

  • محمد

    سلام

    من با ملودی می خوام

  • مسعودقنبری

    من با این آهنگ خیلی خاطره دارم انشاالله جناب آقای عبدالله جاسمی هزارسال دیگه زنده باشن وموفق

  • ناشناس

    شعرش عالیه❤ 

    همچنین وبلاگتون بی نظیره😘

    انشاءالله موفق و پیروز باشید🌹

     

  • m

    خیلی خیلی قشنگه این آهنگ منو یاد دوره حوزمون میندازه

  • رامین

    این خیلی قشنگه

    ممنونم

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی